ببینید | یورش بن‌گویر و هزاران صهیونیست به مسجد الاقصی

هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سالگرد به اصطلاح «تخریب معبد» به همراه ایتامار بن‌گویر وزیر تندروی رژیم اسرائیل و حمایت و پشتیبانی نظامیان اشغالگر به مسجد الاقصی یورش بردند.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۷۱

ببینید | یورش بن‌گویر و هزاران صهیونیست به مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، در بحبوحه بحران‌های سیاسی و امنیتی و اقتصادی و اجتماعی رژیم صهیونیست به دلیل اقدامات قهرمانانه مقاومت و دیگر جبهه‌های مقاومت، هزاران شهرک‌نشین در روز «تخریب هیکل» ادعایی، به صحن مسجد الاقصی یورش بردند.

پلیس رژیم اشغالگر تدابیر امنیتی خود را در مجاورت الاقصی و بخش قدیمی قدس اشغالی تشدید کرد و محدودیت‌های شدیدی را برای ورود نمازگزاران به مسجد اعمال کرد.
«محمد ابوالحمص» از فعالان فلسطینی که رژیم صهیونیستی وی را از حضور در مسجد الاقصی منع کرده است، به خبرنگار العالم گفت: از دیروز مسجد الاقصی محاصره شد و از ورود مردم جلوگیری کردند. شهرک‌نشینان هنگام نماز عشا به مسجد یورش بردند. اوضاع برای فلسطینیان در بخش قدیم قدس اشغالی و حتی خارج از آن و نیز در مسجدالاقصی بسیار دشوار شده است.
تعداد بازدید : 11
 
همزمان با محدودیت‌های امنیتی گسترده و اخراج نمازگزاران فلسطینی و حمله به آن‌ها از سوی پلیس اشغالگران، ایتامار بن‌گویر وزیر به اصطلاح امنیت داخلی در راس شهرکنشینان به مسجد الاقصی یورش برد.
«جمال عمرو» پژوهشگر مسائل قدس اشغالی گفت: بن‌گویر تصور می‌کند، چون وزارت امنیت ملی را به عهده دارد، می‌تواند دست به هر اقدامی بزند وی می‌گوید که می‌تواند در شیخ جراح هر چه می‌خواهدانجام دهد، اینک اوضاع به سطوح بسیار خطرناکی رسیده است. زیرا بن‌گویر مستقیماً در امور مسجد الاقصی دخالت می‌کند، اگرچه در ماه مبارک رمضان برای او حدودی تعیین کرده بودند، اما با آن‌ها به توافق رسید تا به محض پایان یافتن ماه مبارک رمضان، با همراهی خاخام‌ها و شهرک‌نشینان و تحت حمایت و پشتیبانی پلیس، به الاقصی یورش ببرند.
گروه‌های یهودی افراطی در حال تلاش برای وضع قوانینی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد در داخل مسجد الاقصی حضور دائمی داشته باشند؛ آن‌ها می‌خواهند با یورش بن‌گویر و اعضای کنست به مسجد الاقصی همه را در مقابل یک عمل انجام‌شده قرار دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها